Vilken underbar Natt

Så jävligt roligt det är vara med min lilla vän Kobra vi hade skit kul ihop,, vi satt i Pims och hade skit kul prata om allt och snaka litte skit hahaha efter det jag såg mina underbar vänner Medina och Zebo det va jätte roligt se dom ochså vi satt ihop och snackade och snacka skit litte hahahah jag vet Zebo och Madina Läse det är ni vet båda två jag älskar er mycket <3.. nu ska jag hoppa i sängen och sova jag är skit tröt. imån jag ska vakna tidigt litte har litte saker och göra pus puss god nat

Madina och Zebo



Kommentarer
Postat av: medina å zebo

2010-07-24 @ 01:28:15
Postat av: medina å zebo

haha !! :D aaah det var jätte trevligt , men vad hände med de bilderna som du har tagit ? :P vrf la inte du upp de fula bilderna på zebo ? HAHAHAH // medina

2010-07-24 @ 01:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0