Eclipse

Jag är hellt slut aså jag va ute tills nu aså kl 1 elle 2 jag gick till min kompis hon smsade mig om jag kan ficksa hennes moster hår färga så jag va aa jag kan ficksa den för jag hade ingeting göra hemma jag vilde ut bara jag gick och ficksade henne hår jag va glad för hon blev nöjd och hon blev glad så jag blev glad ochså hahah men det som va roligt jag träffade mina söta vänner ochså  Epti Sara Jennifer och Arly vi hade skit kul ihop fan <3<3

Arly Epti Sara och Jennifer va med mig och går snab men dom här 3 går som en gammal kärring <3<3

 

och efter när jag va klart med min kompis moster hår då jag tog bussen till stan och träffa min lilla roxy där vi fickade och hade skit kul från börjarn vi pratar sen blev tyst så och efter några menuter jag va kom vi ska kolla på Eclipse och hon sa a vi kan kolla på den igen aså jag älskar den film så jävligt bra film omg


Kommentarer
Postat av: ArLy

haaaaa boboooo va du tvungeeeen hahaha!!!

2010-07-27 @ 01:11:50
URL: http://arlyraoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0